Autor Tema: Bus Driver Recenzija  (Pročitano 840 puta)

• Muškarac
    • Poruke: 2005

• il ces biti cvijece il te biti nece

Bus Driver Recenzija
« poslato: Jun 11, 2010, 09:31:07 »
Bus driver - manje poznata i popularna igra ali zanimljiva na svoj način.

Igra Bus driver nešto je novo i razlikuje se od drugih igrica. Potjeće od proizvođaća SCS. Naravno rijeć je o igri u kojoj se vi nalzite u liku vozača busa, a cilj je razvoziti putnike i zarađivati bodove i rekorde koji se upisuju na listu. Igra je zanlimljiva i interesantna, pogotovo za ljubitelje vožnje i buseva. Ima po prilično velik izbor autobusa, mjetsa, gradova i ostalog. Mogučnosti u igirci koje su se meni jako svidjele su te da se mogu paliti i gasiti žmigavci ( pokazivači smjera ), gledati na retrovozor, truba i dobri efekti. Velika je i zhvanost i na izborniku koji prikazuje brzinu, potrošnju, stanje brzina, brojać kilometra, stanje kočnica, stanje autobusa ( oštečenje )...

Također je i naučna. Realni su efekti vožnje, brzina, manevri i ostalo što daje veliku realnost i nauku u vožnji.

Efekti su u ovoj igri, kao što sam rekao, pohvalni. Uz realno brujanje autobusa i «disanje» autobusa tu su još i realni zvukovi otvaranja vratiju, žmigavca, proklizavnja, kočenja, šum vožnje kotača po cesti, prskanje vode i vrisak ljudi pri sudaru, naglom koćenju ili naglom skretanju što ponekad zna pilit živce. Desi li vam se da izletite sa ceste tu postaje jako realno. Teško čete se izvući od prevrtnja ili sudara.

Grafika i zvuk su sasvim solidni. Zučni efekti su realni i zadovoljavajući. Grafika je srednja; nije ni nešto pretjerana ali ne možemo ni reći da je loša. Uz brojne efekte, naljepnice, cestu i osatlo ocjenea je solidna.

Igra nije baš velika niti zahtjevna pa je može bez problema pokrenuti svaki normalan kompjuter. Sve u svemu igra je jako zabvna , interesantna i zanimljiva pa je probajte. Nećete požaliti.

Odg: Bus Driver Recenzija
« Odgovor #1 poslato: Jun 08, 2012, 12:19:08 »